Question
ONLINE PLATBA KARTOU
Answer
- Platba probíhá prostřednictvím platební brány Stripe, kde můžete platit kartou, Apple Pay nebo Google Pay.
- Poštovné je 49 KČ.
- Zásilka vám bude doručena do 4 pracovních dní po obdržení oznamovacího emailu, že je vaše zásilka VYBAVENA.
- Pokud máte speciální požadavky na způsob doručení, napište nám je do „poznámky“ k objednávce.
Question
PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ – DOBÍRCE
Answer
- Budete platit až při přebírání dobírky.
- Zboží doručujeme prostřednictvím kurýra na vámi uvedenou poštovní adresu.
- Dobírka je zpoplatněna cenou 19 KČ.
- Zásilka vám bude doručena do 4 pracovních dní po obdržení oznamovacího emailu, že je vaše zásilka VYBAVENA.
- Pokud máte speciální požadavky na způsob doručení, napište nám je do „poznámky“ k objednávce.
Question
PLATBA PŘEDEM NA NÁŠ BANKOVNÍ ÚČET
Answer
- Po odeslání objednávky pošlete platbu přímo na náš bankovní účet.
- Pro identifikaci platby použijte číslo vaší objednávky / číslo faktury.
- Zboží bude odesláno ihned po připsání platby na náš účet.
- Zásilka vám bude doručena do 4 pracovních dní po obdržení oznamovacího emailu, že je vaše zásilka VYBAVENA.
- Pokud máte speciální požadavky na způsob doručení, napište nám je do „poznámky“ k objednávce.
Question
PACKETA
Answer
- Na výběr máte více než 10 000 výdejních míst a Z-boxů po celé ČR.
- Jakmile balíček předáme Packeta, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
- Až bude váš balíček na místě, Packeta vám pošle SMS.
- Standardní doba doručení je D+2 během pracovních dnů od odeslání zboží.
- Pro vyzvednutí objednávky vám stačí heslo, které obdržíte v SMS.
- Poštovné je 49 Kč.
Question
Kurýr
Answer
- Vaši objednávku odešleme kurýrem prostřednictvím společnosti Packeta.
- Jakmile balíček předáme Packetě, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
- Až bude váš balíček na rozvozu, Packeta vám pošle SMS.
- Standardní doba doručení je D+2 během pracovních dnů od odeslání zboží.
- Poštovné je 49 Kč.
V případě, že Vám zboží do 8 dnů od odeslání nebude doručeno, kontaktujte nás prosím. Uveďte číslo zásilky, my ji najdeme a problém hned vyřešíme.
Jsme Vám k dispozici:
PONDĚLÍ – PÁTEK 10:00 – 17:00